وصف زیباییست.من به خوبی حس کردم این متن را.با تشکر از شما
سپاس دوست گرامی
این ستاره که تو گویی هزاران شب به انتظار رویتش نشسته ام...میدانم می تابد حتی در اوج سیاهی.. حتی در هوای طوفانی!
وصف زیباییست.من به خوبی حس کردم این متن را.با تشکر از شما
پاسخ دادنحذفسپاس دوست گرامی
حذفاین ستاره که تو گویی هزاران شب به انتظار رویتش نشسته ام...میدانم می تابد حتی در اوج سیاهی.. حتی در هوای طوفانی!
پاسخ دادنحذفسپاس دوست گرامی
حذفسپاس دوست گرامی
پاسخ دادنحذف